Makkelijk hè, zo’n bedrijfsabonnement op een online vertaalengine die in luttele seconden een document van 100 pagina’s vertaalt… Cliënten vragen er vaak zelf om want het scheelt enorm in de kosten en het feit dat een vertaling niet 100% is, weegt daar ruimschoots tegenop…
Die kosten worden intern waarschijnlijk ook voor eigen rekening genomen, het is tenslotte een USP dat gebruikt kan worden om een cliënt over de streep te trekken… En die paar euro per gebruiker per maand kunnen er wel af, win-win dus..!
Maar dat was voordat sluipenderwijs verhogingen op de abonnementskosten werden doorgevoerd… 10% hier, 15% daar en dan op steeds hogere bedragen… Globaal genomen zijn de kosten per gebruiker de afgelopen drie jaar verzevenvoudigd, van slechts enkele tot tientallen euro’s per maand…
Ineens is het minder lucratief om de kosten zelf te dragen… Want wanneer komt de volgende verhoging..? En om aan cliënten te vragen om toch maar weer zelf voor de kosten op te draaien is niet echt een optie, want ‘vaarwel USP’..! Ook zijn machinevertalingen natuurlijk niet foutloos wat het nog lastiger maakt om er ineens geld voor te vragen…
Hier kan Accentua inderdaad uitkomst bieden, leuk dat je het vraagt..!! Ouderwets hoogwaardige, menselijke vertalingen die volledig aan de klant kunnen worden doorberekend en waarvoor je je als self-respecting juridische onderneming niet hoeft te schamen… Wij nemen simpelweg alles uit handen, van het vertaalklaar maken van de scans tot beëdigde vertalingen en het doorvoeren van last-minute wijzigingen…
So what’s stopping you..?
#Translationservices #LSP #Languageservices #Legaltranslations #Legaldocument #Trustedtranslators #Humantranslation #Accuratetranslation #Translationagency #Onyourteam #Letstalk #Gotyourback